Heej!

Välkommen till denna novell blogg gjord av mig!!
Mitt namn är Emilia Hollén och jag är 13 och fyller 14 i höst. Jag är en Directioner (One Direction fan) och älskar boys'en. Jag bor i Vallentuna, Sthlm och gillar att skriva noveller m.m Jag tänkte testa att börja med en novell blogg som handlar om en tjej vid namn Steffani som är 17 år. (född 1995) Hon och hennes kompis (Jenna) ska åka över sommarlovet till London och bo på hotell. De träffar nya personer och spänning happends here and there.
Första kapitlet ska (enligt planer) komma ut innan söndagen den 25/3.
Keep your eyes open and look for the begining!!! WOOOHOOO!! ;) ♥
 
p.s Designen är inte heelt tip top men bättre design kommer med tiden då jag vant mig med blogg lite mer och så. I'm training babe ;) xx d.s

<--- Jag i början av året ungefär ;) xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0