Kap 11 - Peckish for it

Previous - (Jennas perspektiv) Fredag
Min ilska gick upp högre och högre i statistik och jag kände hur jag kokade av ilska.
"Jenna, jag förstår din ilska" han hade slutat darra i rösten nu. "Och jag tänker inte ångra det jag gjort riktigt" sa han och jag kände hur tårarna rann i floder ner över mina kinder. "Du vill ju liksom aldrig, och jag vill vara med henne, jag har liksom tappat dig" Ilskan i kroppen steg ut i armarna till händerna. Jag slog handen i stengolvet och det gjorde fruktansvärt ont. Men jag brydde mig inte. Jag tittade på handen och såg att jag börjat blöda. Men jag brydde mig inte.
"FAN DIG RICH! MÅ DJÄVULEN TA DIG I RÖVEN Å MÅ DIG LIDA! DET ÄR SLUT DIN IDIOT OCH JAG HATAR DIG" jag stängde hastigt av samtalet och jag kände hur ansiktet brände. Jag grät fortfarande i floder. Jag var krossad, sönder. Helt, helt förstörd.



21.11 samma dag

Jag slängde mobilen på golvet och la händerna mot ögonen. Tårarna slutade aldrig och jag tröck handflaterna ännu hårdare mot dem. Jag kletade ut sminket över mina kinder men brydde mig inte.
Plötsligt fick jag ett ryck. Jag tittade upp och såg att dörrhandtaget rörde sig. Den öppnade sig och jag tittade ner på golvet.
"Jenna, Lou went to Niall and Liams place and going to sleep there and Zayn and Steff went home to your place, do you wanna.." han slutade prata, det var Harry.
"Have you cried Jen?" frågade han och satte sig långsamt och mjukt bredvid mig. Jag kände hans blick mot mig. Jag ville inte gråta inför honom så jag slutade. Jag kände mig lite bättre nu när han kom in. "What happend Jenna?" frågade han nu och jag var helt stum. "Can you please answer, I can maybe help" min ilska kom fram ännu en gång och jag började skrika.
"YOU CAN'T DO A SHIT!" skrek jag mot honom och ställde mig upp.
"Jenna, what happend?"
"MY BOYFRIEND HAVE FUCKING BANGED A SLUT AND DON'T REGRET IT AND HE DOESN'T LOVE ME AND I HAVE LOVED A IDIOT FOR 4 FREAKING YEARS AND.." Min ilska bara sprutade ut på honom utan att jag tänkte på det. "PLEAS JUST DON'T ASK ANY MORE! I HATE HIM AND AAAAAAAAAAH" Jag skrek högt och Harry verkade vara i chock. Han sa ingenting. Utan iaktog min dramatisering. Vi var tysta ett tag men tillslut öppnade han munnen och avbröt tystnaden.
"What un idiot" där kunde jag inte hålla mig längre.
"DON'T YOU UNDERSTAND HARRY?! HE HAVE FUCKED A 'HOT GIRL' AND SAYS THAT I NEVER WANNA DO IT AND OUR RELATION SHIP HAVE JUST BEEN A LIE, HES SUCH A, A, A I DON'T KNOW I CAN'T FREAKING HANDLE IT" 
"I mean.." han tystnade och tittade in i ögonen på mig. "You don't deserve this sadness and.." han tog en paus igen och fortsatte. "I would never do something like that to you, I mean.." min ilska sjönk vid de orden. 'Jag skulle aldrig göra så mot dig', vad menar han? att han aldrig skulle vara otrogen mot mig, att han.. I det ögonblicker slog det mig. Men det kunde inte vara möjligt, är han kär i mig? Och jag i honom? Inte förs en nu la jag märke till att jag hade fjärilar i magen när jag hörde hans röst. Jag satte mig långsamt bredvid honom och andades ut.
"Jenna, look at me" sa han och jag vred huvudet mot honom. Han tog sin tumme och tog bort det utkletade sminket från mina kinder. Han la ena fingret under min haka och lutade den uppåt eftersom jag ville titta ner i knät hela tiden. Han tittade djupt in i mina ögon och pirret var i hela kroppen. Nu började jag känna mig lite mer åt det andra hållet. Lite sugen. Jag hoppade längre in på sängen och kramade om Harry och drog med honom. Han rullade nästan och jag började små skratta. Han log och kom närmare mig och jag lutade mig snabbt mot honom också och vi kysstes. Vi kysstes en lång stund och det utvecklades till något mer. Efter några minuters hångel låg Harry över mig med händerna rint min midja vid svanken. Jag kände hur han förde ner händerna och de var nu på min rumpa. Jag brydde mig inte om det för jag tror jag gillade det. Jag tror jag vart kär i honom hela tiden jag varit här. Men att jag har förträngt det, jag har lagt känslorna och tankarna bakom lås och bom eftersom jag var ju tillsammans med någon som visade sig vara en idiot. Nu kändes det rätt. Jag vart mer och mer sugen men jag visste inte på vad. Harry kysste mig vildare och nu, just nu insåg jag vad jag var sugen på och vad som skulle hända. Jag förde mina händer nerför hans rygg och tog tag i tröjkanten och drog av hans tröja. Jag la ena handen på hans muskliga mage medans vi förtfarande kysstes. Harry gjorde nu samma sak. Jag tog av mig byxorna och efter någon minut var vi båda liggandes där i underkläder. Vi kysstes en lång stund och hans händer fördes runt min rugg mot bh bandet och öppnade det. Mitt sug var på hög nivå.



Steffanis perspektiv - (Lördag) 9.07
Jag vaknade upp av att någon rörde sig. Det var Zayn. Jag hade övernattat hos honom i natt. Jag la handen runt hans midja och han ryckte svagt till. Han vände sig om och innan jag vet ordet av får jag än härlig morgon kyss rakt på munnen. Jag och Zayn hade pratat lite om varrandra igår och han vart ärligt rätt chockad att jag var oskuld. Inte vet jag varför men jag har ju inte blivit av med den eftersom jag inte haft en pojkvän sedan 14 års ålder och ville vara oskuld en tag till. Och i denna sekund kom jag på vad jag glömde att prata om igår, om när jag ska hem till sverige igen och hur vi gör med det. Jag tittade på Zayn och gäspade lite svagt.
"Goodmorning babe" sa jag och log mot honom. Han log genast illbaka och svarade.
"Goodmorning sexy" sa han och tog bort en hårslinga som hängde över ansiktet.
"Do you know when I'm going home to sweden again?" frågade jag honom och väntade på svar även fast jag egentligen vet vad svaret blir.
"No, I hope its not soon" sa han och log men sedan gäspade. Han lekte med mitt hår mellan fingrarna och tittade djupt in i mina ögon.
"In about just a couple of months" sa jag och suckade.
"No? Really?" sa han och jag nickade. Det vart en liten tystnad mellan oss men den var rätt mysig. Det var ingen riktigt pinsam tystnad som det kan vara ibland.
"I'll come with you" sa han och avbröt tystnaden. Han höll fortfarande på att leka med mitt hår.
"What?" sa jag och tittade smått förvånat på honom.
"Yeah! I'm going to miss ya to much if I stay here" sa ha och log mot mig. Hans léende var så fint att det bara inte kunde motstå att le tillbaka. "I'd love to meet your family!" sa han sedan och gäspade enu en gång. Och då kom jag på att jag faktist inte har träffat hans familj än.
"Yeah and I wanna meet yours" sa jag och log brett mot honom.
"What about sunday?" sa han och log så som bara han kan göra mor mig.
"Yeah, so soon?" sa jag och fortfarande. "Yeah sure! Call them and check if it works for them!" sa jag och sken upp i ett léende. Jag ville verkligen träffa hans familj. Skaparna till denna person måste vara sjukt trevliga och goa.
"Do you have sisters or brothers?" frågade jag nyfiket och väntade på ett svar.
"Yeah three sisters" sa han och gäspade en gång till.
"How fun!" sa jag och i samma sekund kom jag på att jag inte sett eller hört av Jen sedan 21 igår. Vart var hon? Jag gick upp ur sängen och drog på mig en rutig shorta jag fick låna av Zayn och gick til byrån för att hämta mobilen jag hade på laddning. Jag drog ur laddaren och hoppade i säng på mage bredvis Zayn som kramade om mig.
"Oh, how I love you" sa han och tittade sedan ner på mig.
"Aaaaw, I love you to" sa jag och kysste honom. "Do you know where Jen is?"  sa jag och avbröt kyssen.
"No, I didn't saw here after her phone call. We went here before she were finished with it" sa han och började leka med mitt hår igen. Alltså såg jag henne sist hos Harry. Jag knappade in hennes nummer på mobilen och ringde. Det gick 2 signaler och jag hörde en röst:
"Sscchh! Ring igen om en timme" och la på. Jag tittade på mobilen och rynkade pannan.
"Haha, what happend" frågade Zayn å fnissade lite medans han tittade lite smått undrande på mig.
"She said 'Sscchh call me in un hour'" sa jag och fnissade lite jag med. Jag gick in på min och Jennas meddelansen på mobilen och började skriva in ett meddelande till henne.
"Vart är du? :) x" jag tröck på skicka och efter ett par sekunder fick jag ett svar från henne.
"Jag berättar sen. Mycket har hänt på en natt x" fick jag som svar och jag låste mobilen igen.
"Do you wanna sleep one more hour?" frågade jag Zayn å han nickade. Han kramade om mig runt midjan och jag kramade tillbaka. Efter bara några minuter sov jag tungt, jag var så lycklig med Zayn.



Förlåt att kapitlet blev så kort men Jag hade skrivit riktigt mycket och sedan försvann hela kaptlet och jag fick skriva om. Aja, Vad tycker ni?
Kommentarer gör min på skriv humör! (snälla tipsa om min novell till andra personer, tack i förväg) PUSS! - Emilia xx

(obs- Har inte läst igenom)

Kommentarer
Postat av: Zandriiiiiii

IIIIIIIIIIIIII DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! x]]]]]] <3 xXx

2012-05-31 @ 22:53:52
URL: http://harrystory.blogg.se/
Postat av: Anna

IIIII looooooovee itttt!!!!!!!!

Mer!!!!!!!!

2012-06-01 @ 15:44:11
Postat av: Becca

Mer :D<3

2012-06-01 @ 21:03:44
URL: http://beccamillan.blogg.se/
Postat av: Erica

Skriv meeeeeeer!!!

Så himla bra:)

2012-06-02 @ 11:30:15
Postat av: Zofia

Den äger, tack! Mer, absolut MER! ♥

2012-06-19 @ 11:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0